7 Aug 2016

még

több, mint egy hónap, de ilyenkor már lehet szabadság lázban égni, ugye? Lefoglaltam gyorsan akkor már a parkolót is. A kutya nyaralása lesz a legnagyobb kiadás, majd keltek benne lelkiismeretfurdalást és elmondom neki, hogy ennyiből kétszer megjárom Stockholmot. A múlt hétnek is meglett az ára, a várva várt szombatot ágyból fekve figyeltem elmenni, estére aztán már jobban lettem, de előtte úgy néz ki, hogy az immunrendszerem bemondta az unalmast. Három házban lettem öntöző hirtelen, az egyikék Kungfun vannak, ahogy a fiuk mondja, Korfu, a másikék északon, a svéd nő meg alapból nincs, viszont meglepett mézzel Korzikáról. Most van az, amikor úgy érzem, hogy igazságtalan, hogy mindenki nyaral, csak én nem, aztán majd hú de jó lesz az őszi nyaralás, amikor mindenki dolgozik már, sőt már be is csöngettek. Vááá.

2 comments:

Nóri said...

Jujj, szuper! Skandináv "nyarat" tartunk! ;)
Majd várom nagyon a fotókat!

Eva said...

sajnos nem, Nóri. viszont ti igen?? mesélj!
a kötelező otthoni látogatás-nyaralás van megint, na de majd jövőre! :)