12 Jul 2016

ahova

járok fotózni, ami majd jövőre jelenik meg, na mondja a nő, hogy szedjek virágot, ha akarok hazavinni. Ö. Nem tudom, hogy hány hektár és nem tudom hány féle virág. Formára mentem meg színre, ez lett belőle. Nem akartam a ház minden vázájára elég virágot szedni na. Viszont jövőre csődbe fogunk menni, mert rózsákat veszek. Régen hú de szerettem őket, nagyon régen. Aztán egyáltalán nem. Aztán most megint. Kiváló hatással van magas vérnyomásra, mert azom van megint, de csak munkaidőben, úgy a normális. Az ember meg az állat távoznak, Skóciába mennek, engem itthon hagynak, mert nekem építeni kell a sajátkarriert, bár ez a nyári téma fotózás, amit nyár hiányában lehet, hogy átteszünk augusztusra, hátha akkor lesz valami. Esett ma végre. Átjön délután az egyik lány a faluból kertnézőbe, meg egy italra, lehet az tea is, de erősen kétlem, hogy az lesz.  

No comments: